30 December 2011

:: GA TERAKHIR 2011 CIK MAY ::

... entry melekat sehingga 30hb Dis 2011.scroll bawah untuk entry baru ...
 

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**

Dah sampai ke penghujung 2011 kan..so, terpikir nak buat GA terakhir sebelum 2011 melabuhkan tirainye..hopefully dapat sambutan.....

So, syarat-syaratnye adalah....
  • menjadi follower kepada blog comot ini...dan LIKE fan page INI
  • Copy banner kartun muslimah comel kat atas ni..dan WAJIB link kan banner tu kat entry ini.
  • Tajuk entry adalah "GA TERAKHIR 2011 CIK MAY"
  • Dalam entry korang tu, cite la pe azam tahun 2011 korang yang dah tercapai.nak jugak tau..;)
  • GA ni akan berakhir pada 30hb Dis iaitu hujung tahun 2011.
  • Dah siap?letak link korang kat kotak komen di bawah okei??
Aku nak pilih sendiri seorang pemenang...dan 2 orang pemenang lain aku nak guna random.org.hadiah pe yang aku nak bagi??hm..nanti aku hapdet kat entry lain ye...hehe...kalau sambutan menggalakkan, mungkin aku akan tambah lagi hadiah macam GA aku sebelum ni..

Untuk senarai peserta GA boleh semak kat SINI..kalau nama blog korang takde kat situ, sila inform key..^^

 
p/s ; time kasih kepada yang sudi join!!

73 comments:

  1. join GA Cik May=)

    http://dismybelog.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  2. Mel dah join ye

    http://melinblossom.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    Tq

    ReplyDelete
  3. iLa join.
    hope ade rezeki yer.

    http://cadbury-lurve.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  4. muja join dengan sepantas guruhnye,, kih3,,, :D

    http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  5. http://c-anythin.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    join ya

    ReplyDelete
  6. join :)

    http://tryoutmyluck.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  7. myra join sini..

    http://miera-akmalina.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  8. join . :)

    http://ablogforgiveawaylovers.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  9. http://atienabila.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  10. http://sukahati-fieda.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  11. salam, join juga.

    http://einah-contes.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  12. kite join :)

    http://momiemonsta.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    harap menang :)

    ReplyDelete
  13. saya join..:)

    http://iwishiwillwin.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  14. hishhh macam best je.. nanti kalau sy free sy nak join jugak tau :)


    errr yg pasal samsung galaxy y tu, best jugak. kalau main game lagi best. sebijik macam kita guna iphone. hehe sebab fon tu guna android yg latest punya..

    ReplyDelete
  15. http://izzahtestblog.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  16. http://zahiradzul.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  17. http://puteri-auni.blogspot.com/2011/12/giveaway-terakhir-2011-dari-cik-may.html

    Joined !

    ReplyDelete
  18. As Salam...Ninie join..

    http://darlingninie-cgl.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  19. http://aq-suka-contest.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    join :)

    ReplyDelete
  20. ORAIT SAYA DAH IKUT SEMUA TERM AND CONDITION YE..LINK SAYA

    http://giveawaycontest-malaysia.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  21. ga cm,, mestila muja join,, muahahhaha!!!

    ReplyDelete
  22. dah join

    http://slight-fat.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  23. nak booked dlu hahaha . skrg tak smpt buat lagi tapi myra akan join ye ^^ . insyaallah bila cuti nanti myra hupdate entry pasal GA cik may ni >_<

    ReplyDelete
  24. may, aku dah join nih...hihihihi...sila baca yer.!

    http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  25. http://cadbury-lurve.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  26. Hai cik may! saya join kat sini saya punya:http://nashasanzagorgon.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html
    thank you..

    ReplyDelete
  27. join :)

    http://pwencessyuyue.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  28. da join GA awak :)

    http://juliajamaludin.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  29. join ^^

    http://smashmestikasikkencang.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  30. sy dh join ^^

    http://farihazainal.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  31. salam.K.atie join.Semoga ada rezeki k.atie disini.Aminnnnn

    http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ID FB;kak yang

    ReplyDelete
  32. join sama...

    walaupun.... jom tengok :D

    http://chikimaruko.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  33. hi.. kak lily joint :)
    http://intanwandalaara.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  34. ilya join GA akq ! :))
    http://ellynajwa98.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  35. cikmay,, muja malu nih,, ade orang gitau psal muja salah wat entry,, gi wat azam untuk taun depan,, sory cik may,, tak pasan,., tengok azam tahun baru,, terus teringat yang akan datang,,, :D

    ReplyDelete
  36. http://ikinas.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  37. http://duniakebahagiaanku.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html


    join.....

    ReplyDelete
  38. Saya join tau ;)

    http://nurulbasyirah.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  39. salam cik may..
    makneng nak join...

    http://pinknlavender.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  40. assalamualaikum May....mama datang menjoinkan diri dalam segmen ni yer...:)

    http://maszull.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  41. saya join memeriahkan lagi giveaway ni..:)

    http://sayanuranis.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-dari-cik-may.html

    ReplyDelete
  42. joined:)
    http://cikmirabee.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  43. sy join ye

    http://iykasyafika90.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum w.b.t buat Cik May.

    Kak Nida memeriahkan pertandingan, moga-moga ada rezeki hendaknya.. ameeeeeennn

    http://alongnidar.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    id follower: Nida
    id FB: Along Nida

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  45. salam zai join

    id;zaikulim

    id fb;zaikulim

    http://zaiikulim.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  46. salam, mas join sini ;)

    http://fiqrakendet.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  47. Dear sempat lagi kan kt join.. ;)

    http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  48. joined

    id:mas

    http://mascontestgiveaway.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  49. Niena join .. =)

    http://nienasofea.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  50. memey join... : )
    http://cgadiscinabajauloveryeowook.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html ..

    ReplyDelete
  51. join:)

    http://meetweirdo.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  52. assalamualaikum, saya datang untuk join. :))

    http://iloveyoufollowers.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  53. pykah join . hope menang .

    http://cikpykahpunyecerite.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  54. http://usharapa.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    id fb:zalina ghazali

    ReplyDelete
  55. joined =)

    http://2merah1ungu3c.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  56. datang join sini :)


    http://fairypwencess.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  57. salam..me join..entri autopublish jam 12.43 tghari nanti..

    http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  58. join ^__^

    http://isozaki-narumi.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  59. http://disturbyme.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    joined :)

    ReplyDelete
  60. http://tomatomeyyy.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  61. done follow :) follow me back ok dan join GA ni ^^ hee...


    http://shoya96.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  62. join

    http://izad-mohd.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    id fb : mohd izad

    ReplyDelete
  63. http://taufidris.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    id;taufidris

    id fb:taufid idris

    ReplyDelete
  64. join..!!!
    http://inisayapunyer.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  65. join ye cik may

    http://pinkypinxes90yahoocom.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  66. join.. http://choconilla1997.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  67. join

    http://akusukercontest.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  68. http://aerynreen.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    reen join Ga ini.. :)

    ReplyDelete
  69. Cik May, Gee dah join

    http://www.geediaries.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    TQ utk GA :D

    ReplyDelete
  70. join

    http://asyikin-ga.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete
  71. nak join .. nak join ..

    http://melodicinta-junejune.blogspot.com/2011/12/ga-terakhir-2011-cik-may.html

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page