Daisypath Anniversary tickers

15 December 2011

Saya Mahu Novel Ombak Rindu dari Eyriqazz.Com

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 
Hari ni nak join contest lah!!hehehe...
 
 
Entri kegemaran saya di Eyriqazz.Com adalah With Love, Nuffnang and ChurpChurp kerana saya sangat suke entry yang ada berkaitan dengan Cash  Out daru  dari Nuffnang..haha.mate duitan mungkin.. tapi saya sangat sukakan info yang diberi oleh Eyriqazz.Com berkenaan Nuffnang..contohnye kat entry tu mesti ada TIPS dari Eyriqazz.Com  macamane nak dapatkan B.E...kalau ada entry bertajuk berkaitan Nuffnang, dengan pantas saya klik dan lihat pencapaian blogger tu dan boleh dijadikan sebagai semangat untuk saya terus berblog dan memperbaiki kelemahan dalam dunia blogger ni..
 
p/s : ayat tu nampak agak poyo..tapi ikhlas dari hati CM..jujur..hihihihi.....

2 comments:

  1. sama la..
    akak paling suka entry pasal nuffnang kat blog dia..
    heheheh

    ReplyDelete
  2. thanks join..hik3,nuffnang memang bestt ...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page