Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

:: OH..TIPS UNTUK MAINTAIN B.E & GUNA SEO ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**

Nak share sesuatu yang berharge untuk blogger yang ada B.E tengah running kat acc nuffnang sekarang ni..eceh...macam la aku punye B.E hebak sangat sampai nak share tips dengan korang kan..

Ekcelli aku punye acc nuffnang ada 1ketol B.E  je sekarang ni  yang tengah jalan-jalan..kalau nak compare dengan B.E sebelum ni, sampai 5-6 B.E merayap serentak..tapi sekarang ada 1 je...okei la tu kan..aku rasa ada 1 B.E lagi mudah untuk berusaha me'maintainkan' beliau..pe ayat aku merepek ni...

Okei..berbalik kepada topik asal..masa 1st time aku dapat B.E tu dulu, aku tanye la blogger yang senior dalam dunia blog ni..kate mereka, rajin-rajinkan bw untuk mendapatkan pelawat kat blog korang..kalau korang melawat dorang, mesti dorang akan datang blog korang semula kan?kan?kan?so, bilangan unique akan tinggi..kene maintainkan jumlah unique tu..okei?

then, yang ni pun aku baru je belajar dari blogger-blogger senior jugak..iaitu buat entry SEO..apakah itu SEO?? sile google..'DEFINISI SEO'..dan aku telah cuba praktik SEO tu..yeah..berhasil untuk menambah bilangan unique..at least 1 hari ada 1 entry SEO tu..

Pe tengok lagi..cepat google!! ;p

2 comments:

  1. oh saya baru tahu hehe, thanks !

    nora aira
    http://norapurplebridez.blogspot.com

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page