23 December 2011

:: OMBAK RINDU..SAPER BELUM TENGOK? ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**



Taraaaa..entry edisi basi....phew....hari ni genap seminggu aku tengok cerita Ombak Rindu..tapi baru nak hapdet entry Ombak Rindu.....lala..~ mintak maaf....
Korang tengok dah?menangis tak?best tak?aku?menitis la jugak air mata...so touching...sobsobsob....
Sebenarnye aku takde planning pun untuk tengok cite Ombak Rindu ni..entah macamane si Tunang tiba-tiba je bawak g Shopping Complex..tergezut aii..tak cakap pape pun..sampai je kat sana, aku pun cakap la...
"Nak gi tengok wayang dengan baju keje ni???" sambil tunjuk baju rasmi opis kaler putih yang memang kene pakai hari Jumaat...dengan selamba die cakap...
"gi tengok tiket pukul 10:30pm ke atas"
Oh..k....tengok tiket je...malam baru kuar semula..heheee...
p/s : tibe-rase aeron tu sangat suwitt....

1 comment:

  1. Belum tgk lagi! huhu, ramai kata mmg nangis tgk cite tu. :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page