Pink Diamond

6 December 2011

:: MUNCUL 1 BUFFERED EARNING ::

hai!! gud morning semua!!! bekpes da ke?aku baru sampai opis je ni...jap g nak bekpes...

pagi ni seperti biasa, ON je pc terus melawat incek nuffnang...

Nak tengok berapa orang yang melawat blog cipisan aku ni semalam..hihihihihi...

Pastu klik kat earning...

Tengok ada 1 B.E..from Nokia...

Syukur alhamdulillah....syukran ya incek nuffnang....

Sekarang dah ada buah hati baru untuk menambah semangat aku..hihihi...

Lame dah tak dapat B.E ni..last time dapat B.E tu running sampai raya hari tu je...ekcelli aku dah meghajuk dengan nuffnang ni sebenarnye...lalala...~

p/s: mintak-mintak ko bertapa lama siket kat blog ni..ye B.E..

3 comments:

  1. waHhhHhhh
    congratulations

    nanti banyak banyak lagik BE

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...moga makin bertambah lg nanti...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page