Pink Diamond

4 December 2011

:: SELAMAT TINGGAL ANAK-ANAKKU SEMUA.NAK BALIK KL DAH ::

Hye u olls!!!

Hari ni nak balik Kuala Lumpur semula...(eja penuh..bajet orang tak paham kalau aku tulis KL) kui3....

So, kemas-kemas beg...tunggu encik tunang sampai...hehe...

So, anak-anak buah auntie semua jangan nakal-nakal tau..hekhek.....dok umah tolong mak korang cuti-cuti sekolah ni...makcik merangkap mak tiri korang ni dah nak balik..

Ekceli aku ada 6 orang anak buah...5 gugurl dan 1 je boboi...hehe...

em..mode membayangkan mereka menjadi flower gurl aku nanti...lala..~

p/s: my mom kurang sihat..doakan kesihatannye ye kawan-kawan..terima kasih for your doa.. ^^

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page