Daisypath Anniversary tickers

13 December 2011

:: MAK ANDAM BIDAN TERJUN ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara pecuma**

Selamat pagi...kawan-kawan suke dah bekpes? ;) aku baru lepas bekpes ni...makan nasik lemak RM1..haha..nak makan nasik lemak sangat..tapi kene la beli yang sengget...kurangkan kuantiti...cewah....

4 hari tak hapdet blog ni...tertanye-tanye jugak la...sape la nak tolong lap habuk kat blog ni..kekekekeke.......

Malam tadi baru sampai KL..balik kampung lagi..phew....tiap-tiap minggu balik kampung...kawan-kawan kawen-kawen....^^

Hari sabtu attended wedding member sekolah..yakni my rumate mase form 3...die buat majlis nikah je...yang bestnye, die buat macam kenduri aku bertunang hari tu..hehe..simple..dan sumenye sendiri je...kenduri besar bulan 3...sempat la jugak jumpa beberapa orang ex-classmate zaman PMR dulu yang datang sekali mase majlis ni...

pengantin serabut kat belakang baru nak masuk bilik..haha..
Pastu aku tengok muke member aku ni macam tak makeup je..sebab yang datang sume majlis tu pun jadi bidan terjun jugak!haha..jadi...jeng jeng jeng....

Expert la kononnye..hahaha...aku ni tak reti makeup muka orang pun..tolong marketing kawan-kawan yang pandai makeup, aku reti...kahkahkah...makeup muke sendiri okei la...ni nak tolong member aku sorang ni ha....pakai blusher macam tak pakai je..meh mak tolong tenyehkan ye noqqq......

dah siap..dah siap?aku touch up blusher je..lain-lain aku tak kacau...hihihihi....sebab aku sampai tu beliau memang dah siap pun..^^ sile abaikan pompuan baju pink kat belakang tu yang telah menyebabkan gambar ini kurang comei...hihihi..jangan marah aku haini a.k.a mak buyung!

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page