Daisypath Anniversary tickers

30 December 2011

:: DAPAT TIKET TENGOK MAHARAJA LAWAK MEGA ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 
Morning kawan-kawan....entry pendek je sebab tak sihat lagi..demam dan banyak keje kene buat...
Malam tadi dapat text dari blogger ada tiket untuk Maharaja Lawak Mega final malam ni..tapi, dapat ke aku pegi ni ek..
 
Nama peserta GA dah update ye.sori lambat sikit...takde mood nak update blog sepanjang demam..
 
GA akan ditutup malam ni..sape yang belum join, meh la join.eh..adiah tak tunjuk lagi kat korang..gambar dalam kamere..kamere dalam kereta..mintak maaf....tapi aku bagi hint siket ek!
  • masker untuk muka.aku beli dari SPA ye..masker ni untuk 2 orang peserta dipilih secara random....
Untuk 1 peserta pilihan aku ni, aku masih mencari jugak pe nak bagi kat beliau.tungguu....;)


2 comments:

  1. xdpt pegi bg kat sy lah..HIHI . tgh relax nih ermmm.. g terjah dorang lah =)

    ReplyDelete
  2. alamk,, patut pun cm macm snyp je,, moga cpt baik k :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page