Daisypath Anniversary tickers

22 December 2011

:: SUSAH TIDUR MALAM?PE YANG KORANG BUAT BILE SUSAH NAK TIDUR?? ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**



Kebelakangan ni susah aku nak tidur malam...asyik terkebil-kebil je...semenjak incek tunang dengan celupar bertanya pasal hantu flet atau bangunan..memang aku susah tidur..kadang-kadang lagi bagus tak tahu dari tahu kan???bile dah tau, asik teringat je..

Dah banyak malam dah tak boleh tidur ni...macam malam tadi..dah la balik keje lambat..penat..bile nak tido, tak boleh pulak..ada satu hari tu, sampai pukul 3am aku terkebil-kebil..pastu dengar pulak bunyik yang incek tunang cite tu..ekceli before this pun dah tau dengar pasal bunyik tu..tapi tak assume pulak la kan macam yang incek tunang cite..paling-paling pun aku  berpikir bunyik tu datang dari orang atas.

Esok paginye memang aku hantar mesej dengan bebelan paling panjang kot...sebab mulut die yang gatal tu la aku tak dapat lena sekarang ni..

Bile aku tak boleh tido, aku kol la incek tunang tu..padan muka die! sebab aku perasan, aku ni cepat ngantok bile bergayut kat tepon...terpaksa la die layan sampai aku pengsan...haha....hambek ko!

Kalau korang tak boleh tido, pe yang akan korang lakukan??share dengan aku please..!!

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page