Daisypath Anniversary tickers

8 December 2011

::KONPIUS DENGAN PRODUCT NATURACTOR MEIKO ORI & TIRUAN::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 
pfftt....~ mengah rasenye makan keledek goreng tadi..eh, keledek goreng ke goreng keledek?kih3....sape terer tolong la jawab...aku tanye  ni..bukan buat lawak..tau?err..tapi..lawak ke?lalala...~
 
Ni la masalah aku sekarang..(ekcelli bukan la masalah besar..saje buat macam masalah negara..)baru ni aku membeli foundation naturactor meiko..pastu hari ni aku sibuk menggoogle2 pasal mende alah tu....yang pastinye membuatkan aku semakim kompius!mane satu yang betul ne??hadeii..
 
Ada dua statement aku jumpa pasal mende alah ni...
  1. NATURACTOR MEIKO ORI DARI JEPUN
  2. NATURACTOR MEIKO ORI DARI CHINA
Hm....yang pengedar Jepun kate China tiruan..Jepun pulak kate sebaliknye..hmmhh......mane satu yang betul ni....anybody know?please let me know okei...

psst..doakan aku dapat perfume free ni okei..

3 comments:

  1. salam. ekceli naturactor yang original ni datag dari japan. coz meiko memang ade di japan. naturactor made from japan adalah original.
    untuk yang china pulak ramai yang kata meiko yang dari japan tu buat kilang di china. so, wujudlah original foundation dari china yang original.namun, masih tak dapat lagi kesahihan samada betul atau tak meiko ade buka kilang di china atau tak
    jadi, untuk elak dari sbrg effect better beli terus yang made in japan. :)

    lisa ade jual gak. rm 42 je/pcs:)murah kan?sama macam harga dari china kan? y not byr harga sama untuk lebih kepuasan?:)

    kalo berminat inform ye.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page