Daisypath Anniversary tickers

8 December 2011

:: WEDDING LAGI KAT BATU ANAM,SEGAMAT PULAK! ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara pecuma**

Last week aku da mengidam nak makan nasik minyak..dah dapat pn makan nasik minyak tu last week..

Nasik minyak kat Johor lagi..hehe...jauh carik nasik...ekcelli tu adalah kenduri kawen saudara aku...merangkap family la jugak....hari tu dalam entry INI aku ada bagitau nak hapdet gambar kawen itu...

Nah....tengok la...

Berdiri dari my sista...dengan her doter yang bongsu..sebelah aku pulak anak sulung my sista..yang rendah siket sebelah pengantin pompuan tu anak kedua my bro...

Yang duduk dari kiri my sis in law dan anak bongsunye..kat tengah is my mom..sebelah my mom tu anak sulung my bro...dah darjah 6 anak sulung my bro...tapi, baju-baju kurung aku yang aku tak pakai akibat size baju tu dah mengembang (bukan aku yang mengecik tau..ahahaha..), sume aku bagi die dan muat!!!

btw..Selamat Pengantin  Baru kat Liza & Rizal merangkap adik beradik tiri aku...lala..~ semoga berkekalan ke akhir hayat.. ^^

psst..doakan aku dapat perfume free ni okei..




No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page