Daisypath Anniversary tickers

10 December 2011

GIVEAWAY:Stunning Me!! by Qaseh Elyn

*ini adalah entry melekat sehingga 10hb Disember 2011..scroll ke bawah-bawah untuk new entry...^^ *


Hai Qaseh Elyn!! Hari ni nak join Giveaway kamoo..hihihi.....

Ekcelli dari semalam lagi aku dah usha baik punye Giveaway ni...tapi tak sempat nak buat entry sebab balik keje agak awal semalam..so, semalam aku pendamkan je perasaan aku ni untuk update entry Giveaway by Qaseh Elyn pada hari ni...eksaited kot nak join...huhu..~ al-maklumlah ni kali pertama jumpa Giveaway untuk B2B!!!

Yang bukan B2B tu jangan join tau!!haha..~gile kose betul aku ni...



klik banner untuk join jugak..
 Comel betul banner untuk Giveaway ni..ha...sape yang tak percaye ni adalah Giveaway untuk B2B?meh nak tunjuk sikit...


Ha..bukak mate beso-beso untuk bace syarat-syaratnye.. ^__^

Hem....perancangan untuk nikah ialah pada bulan April 2012. So, aku nak pakai tudung yang lain dari yang biasa aku pakai...nak sketch tak reti..dan kekurangan masa..so, hari tu aku adalah amik gambar-gambar tudung dan veil dari majalah..(amik gambar tu bukan untuk giveaway ni semate-mate tau!hehe..memang dah ada dalam kamere ni ha..)



TQ Google
Tapi yang paling menjadi idaman ak di saat ini adalah gambar yang first sekali tu..bestnyer kalau Elyn dapat buatkan tudung dan veil yang CM berkenan tu..^^

Part veil tu pulak, aku google-google je tadi...nice jugak kalau veil tu ditambah dengan Bead macam kat  blog Elyn tu..


ops!!lupe pulak..warna untuk baju nikah aku nanti kaler soft grey..tapi masa mencari kain untuk baju nikah tu, banyak sangat kaler grey nye...juling bijik mata aku mencarik....

sekarang ni CM tengah buntu untuk design baju nikah nanti...help...  ;'(

7 comments:

  1. CM,, b2b tu ape,, hehe,, cer citer cer citer kat shoutbox muja k.. :D

    ReplyDelete
  2. all the best!hehe

    do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

    do keep in touch =)

    ReplyDelete
  3. Wah . comel entri ni . Gud luck dear !
    btw, follow me back ye .
    ceritabakalpengantin.blogspot.com
    ^___^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page