Pink Diamond

20 December 2011

:: NAK MENCEGAH KANSER ATAU MERAWAT KANSER??BACA INI ::



**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**


Entry kali ni agak panjang lebar..pape pun, baca la kalau rasa penting..hihi..

Hari tu aku ada buat satu entry berkenaan kanser..pastu ada maklum balas jugak la dari kawan-kawan alam maya...ada yang rasa macam ada tanda-tanda kanser..tapi rasa macam tu normal..dah macam doktor pulak rasenye ni..hihi....

Pastu ade pulak aku terjumpa keyword 'AKU ADA KANSER PERUT'..means?ada orang tengah menggoogle pasal kanser la kan...jadi, aku nak share sesuatu di sini..aku share je..terpulang kat u olls nak mendifinisikan sebagai ape...

Aku adalah supplier untuk makanan kesihatan ni..iaitu Aprikot Vitamin B17..kalau nak tau biji aprikot ni memang pahit kalau makan macam tu je.tapi yang pahit tu la ubat kan?tapi makanan kesihatan ni datang dalam bentuk kapsul.

Makanan kesihatan ni i/Allah boleh menyembuhkan penyakit kanser..sebab dah ramai yang mencuba dan mereka meneruskan pengambilan stok dari saya sebab semua memberi kesan yang positif.


haa..ni la rupa botol Aprikot Vitamin B17 tu...em..sambutan lagi menggalakakkan bile berita pasal Aprikot VItamin B17 ni kuar dalam akhbar mingguan 17hb September 2011..rupa-rupanye ramai yang mengidap kanser ni yang aku tak tau..ye la..kite duduk dalam golongan orang-orang yang sihat..ada yang berumur semuda 28 tahun dah mengidap kanser..


Kat atas ni pulak gambar bijik aprikot tu..larat nak kunyah sebijik-sebijik?haha...mungkin tidak la kot...pape pun aprikot ni bukan aje boleh mengubati kanser, boleh jugak mencegah dari penyakit kanser dan  mengurangkan kadar keasidan dalam darah.

Yang paling penting, disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia..

Aprikot merupakan sejenis buah yang kaya dengan beta-carotene, sejenis bahan anti pengoksida dalam vitamin A, dan berkalori rendah. 3 biji buah aprikot membekalkan beta-carotene lebih 50 % daripada keperluan harian dan hanya 50 kalori.

Kajian-kajian menunjukkan bahawa pemakanan yang kaya dengan beta-carotene seperti aprikot menghindarkan penyakit barah, terutamanya di bahagian tenggorok, paru-paru dan pankreas.

Buah aprikot sesuai diamalkan oleh mereka yang sudah atau berhajat untuk berhenti merokok kerana ia berperanan menghilangkan kesan-kesan nikotin, sekaligus mempercepatkan proses pemulihan dan penyembuhan. Kandungan beta-carotene dalam buah aprikot juga membantu menghindarkan pengerasan dalam saluran darah yang menjadi punca penyakit jantung karonari.

Selain daripada itu, aprikot sesuai diamalkan oleh wanita yang baru putus haid kerana buah itu mengandungi boron, yang merangsangkan pengeluaran hormon seks estrogen. Aprikot juga membekalkan garam galian kalium untuk menjaga kesihatan jantung, zat besi untuk menghindarkan keletihan dan jangkitan dan juga silika, sejenis sebatian yang menjamin kesihatan kulit, rambut dan kuku.

JUGA BERTINDAK
Menyelamat/ membaikpulih fungsi hati
•Membersihkan saluran darah
• Merawat penyakit diabetes
• Menurunkan tekanan darah tinggi
• Memperbaiki fungsi buah pinggang
• Mengurangkan kesakitan sendi tulang
• Memudahkan penurunan berat badan
• Baik untuk pembersihan usus
• Mengawal masaalah serawan (ruang putih di dlm mulut)
• Pemangkin kepada kesihatan mental

Cancer akan merebak dengan cepat jika tubuh berasid 6.6 ph hingga 5.5 ph 

1.Faktor tubuh berasid

1· Pemakanan jika diambil berlebihan dalam jangka waktu yang lama

a· Jenis makanan tinggi protein terutamanya protein haiwan contohnya daging lembu dan ayam. Makanan laut seperti sotong, udang, ketam dan kerang.
b· Minuman bergas dan jus buah-buahan terutamanya yang telah diproses dan mengandungi bahan pengawet dan juga pewarna.
c· Makanan yang telah diperap seperti jeruk, ikan kering dan juga makanan ringan yang terlalu tinggi kandungan MSGnya.

2. Faktor emosi, mental dan spirit yang negatif. Kajian menunjukkan cara berfikir, sikap dan emosi yang negatif akan meningkatkan tahap keasidan dalam darah.

Vitamin B17 dari Biji Apricot Biji apricot mengandungi kandungan Vitamin B17 yang paling tinggi di dunia. 

Dengan sering mengamalkannya dapat membantu anda mengawal beberapa jenis penyakit kronik yang merbahaya.
Apricot di percayai mempunyai khasiat seperti berikut

anti penuaan, ketahanan badan ,meningkat sistem imuniti , kardiovaskular dan masalah peredaran darah , kencing manis , sawan, keletihan kronik , Detoksifikasi hatipenyakit autoimmune/SLE , asma/alahan , radang paru-paru , Mengurangi bintik-bintik hitam dan jerawat , sel-sel mati serta menghilangkan kulit yang kasar.
Untuk kewanitaan ;


 
Harga : RM149.00 mengandungi 150kapsul di dalamnya.tapi boleh dapatkan dari Cik May dengan harga RM145.00..kalau yang jauh, kene pos pulak charge untuk pos adalah RM7 untuk 1-3 botol bagi Semenajung dan RM10 untuk 1-3 btol bagi Sabah & Sarawak.
 
p/s: ni bukan la dari syarikat MLM ..takde bayaran keahlian..dan aku pun memang ada makan aprikot ni..yang best, kadar pembuangan air besar memang lancar..kalau ada yang nak dapatkan set percubaan, boleh email aku terus di mayzura@spnb.com.my
PASTIKAN ANDA MENDAPATKAN BIJI APRIKOT SEBAGAI ALTERNATIF RAWATAN KANSER
Menghilangkan keputihan, senggugut, melancarkan perjalanan darah haid, kesakitan di bahagian rahim, menghilangkan bau hamis.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page