Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

:: AKU DAH KAYA! DAPAT 2.5 JUTA..BOLEH LA STOP UPDATE BLOG ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**

ahaaa..lepas ni korang nak suruh aku belanje korang ape?aku okei je...nak g Bandung?meh Cik May support..sape yang nak g aku belanje tu silalah tinggalkan name dan no tepon kat kotak komen kat entry ni ek...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

percaya ke aku dah kaya?percaye la please.....ekcelli tadi dapat emel...ntah dari mane...die kate acc emel aku dah menang.siap ada no tiket lagi..hadoii....then die mintak aku kol Mr. David Vayas...

Kesimpulannye?tak lama lagi aku jadi jutawan la kan..pasni boleh la aku resign dari jadi blogger..lalala..~

2 comments:

  1. mesti spam kan...hihi oshin tiap2 ari dapat..macam2 jenis email...siap nak transfer duit juta2 USD sebab takde pewaris pon ada hihi

    ReplyDelete
  2. Dah pakai PB kan
    jum la join jadi rakan bisnes
    Bleh bertambah-tambah kaya
    Hehehehe..
    Lagipun nak kawen kan...
    Boleh la tanggung belanja kawen sendiri kelak
    Hehehehehe
    Hadiah Untuk Cik May

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page