Daisypath Anniversary tickers

7 December 2011

:: BAHANA BOWLING MALAM TADI ::

Gud morning semua.....

Dah bekpes ke?aku baru je lepas mencekik sebungkus nasik lemak yang dijual oleh akak kat opis..dengan harga RM1 sahaja..boleh la kenyang dari aku makan nasik lemak dengan kuantiti yang banyak....hihihi..diet katenye..weks! =p

Hari ni gi opis dengan mata yang merah..sebab malam tadi sampai umah pukul 12am...bahana bermain bowling dengan opismet...buat pertama kalinye aku mengjoinkan diri aku dalam game bowling opis..pfftt..~

kitorang main kat Ampang Superbowl Flamigo..mujur dekat je dengan umah..

haduih..kuku patah pulak tu..haiya..jari pun sakit....

tapi,syiok jugak kan main bowling???? pasni boleh lawan dengan incek tunang yang katenye hebat sangat main bowling...ececeh..ayat berlagak sungguh ayat aku!! baru main sekali dah berlagak!!muahahaha... ^^

Yang pastinye aku tak dapat no pertama dan aku tak dapat no last..taraaa...okei la tu kan?hikhikhik.....nak tau dapat ape lagi main bowling malam tadi??haaa...tungguuuuuu....nak buat diari keje jap yang dah tertangguh selama 3 minggu ni..(bukan malas tau!keje banyak.. T__T sila simpati.. )sebelum bos bising baik aku buat...

p/s: lagi rela update blog dari buat diari keje yang tah pape tu!!!

T E R I M A  K A S I H  S U D I  B A C A  D A N  L I K E  E N T R Y  N I . .

1 comment:

  1. tips main bowling..pastikan kuku pendek dahulu..hehehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page