Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

DiGi iPhone 4SURE 4 ME’

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**

Hari ni nak mencuba nasib dengan mempertaruhkan entry dari blog aku berkaitan dengan  iPhone 4S!Baru ni kan ada pelancaran iPhone 4S yang digembar-gemburkan oleh semua blogger!



Antara sebab kenapa aku mahukan DIGI iPHONE 4s ialah.....
  • semestinye disebabkan handphone yang aku pakai sekarang boleh dikategorikan dari zaman batu..hehe....sebenarnya handphone yang aku pakai sekarang ni handphone zaman study dulu..masa tu belum keluar lagi design touch-touch skrin..sebab handphone yang aku pakai sebelum ni dah rosak lepas jatuh terhempas.nak beli lain, tak tau la bila pulak kan.Lagipun next year nak kawen..terpaksa la perap dulu niat di hati untuk pakai handphone canggih sikit..tapi, disebabkan dah ternampak ada alternatif lain yang tak mengganggu belanjawan kahwin tahun depan, maka aku pun mencuba alternatif ini bersama DIGI!
  • Dah lama teringin nak pakai iPhone.dari awal tahun 2011 dah membuat tinjauan dengan kawan-kawan yang memang menggunakan iPhone ni..design handphone ni pun sangat smart.
  • Dengan iPhone 4s, aku dapat merakam video, mengambil gambar dan online dimana sahaja. Sudah pasti ianya memudahkan aku dari pelbagai segi. DiGi iPhone 4s ibarat satu keperluan serta kemahuan aku. Dengan iPhone 4s ni sudah pasti aku boleh update blog aku di mana sahaja aku berada.tak perlu lah aku tunggu masuk pejabat baru boleh update blog aku  ni..;)
  • iPhone 4s ni sangat berkualiti tinggi.Tidak mudah bercalar tu sangat penting.sebab aku ni seorang yang agak kasar orangnya..
  • Dengan pelan yang DIGI tawarkan dengan kadar serendan RM58/sebulan ditambah lagi DiGi bagi 200 minit masa berbual percuma, 200 SMS percuma, dan 20 MMS percuma ke semua rangkaian. Memang terbaik! Pelan yang ditawarkan DIGI sangat menarik.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page