Daisypath Anniversary tickers

3 December 2011

GA KEDUA CIK MAY: SAYA NAK KUPON MANJAKAN BADAN KAT SPA!!

**ini adalah entry menggunakan gam gajah sehingga 3hb Disember 2011.scroll ke bawah untuk entry baru**

Hari ni nak buat GA kedua dari aku...

Kali ni aku nak bagi kupon untuk manjakan badan kat Spa pulak..nak tak?nak?nak?
..Cik May..
Syarat-syaratnye......
1.Untuk blogger kawasan Lembah Kelang je..sebab kupon ni valid untuk Spa kat Desa Pandan dan Subang Jaya
2.Kalau belum follow blog ni, harus la follow kan...nak bende free kene la bodek aku cket..haha...
3.Letak banner nama aku tu kat entry korang dan link kan ke entry ini..
4.Ops..lupe plak.tajuk entrynye adalah...GA KEDUA CIK MAY: SAYA NAK KUPON MANJAKAN BADAN KAT SPA!!
5.Entry?ikut pandai korang la nak letak ape kat entry tu..n yang penting, tak payah tag-tag..sebab aku pun malas kalau kene tag blogger lain..korang pun malas jugak kan..hihihihi...^^
6.Siap?letak link url entry korang kat kotak komen entry ni okei??

Taraaa.....ni la kupon tu...em...korang cuma bawak rm10 je untuk manjakan diri kat Spa ni..jimat kan..

Em..so,GA ni aku ditutup secara rasminye pada hari ahad ini iaitu 03hb Disember 2011 pukul 23:58pm..

So, monday dah boleh umumkan pemenang tu...n petang tu jugak aku pos lajukan kupon tu kat pemenang..erk.pemenang aku pilih sendirik!!sape lagi teror bodek aku, die dapat la...haha..ketawa jahat!

p/s:kupon ni valid sehingga 31 Disember 2011..

D A H J O I N G A N I ? K L I K B U T T O N L I K E N I O K E I ..T E R I M A K A S I H


6 comments:

  1. nak pegi spa...nk pegi spa...hehe

    http://gadisbiasebiase.blogspot.com/2011/11/ga-kedua-cik-may-saya-nak-kupon.html

    ReplyDelete
  2. lembah kelang je ke?? melepas... huhu

    ReplyDelete
  3. Cik May,

    Nurul join.. ;)

    http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/11/ga-kedua-cik-may-saya-nak-kupon.html

    ReplyDelete
  4. http://anakenyusni.blogspot.com/2011/11/ga-kedua-cik-may-saya-nak-kupon.html


    jOin u my dear... ^^,
    perfume minggu depan amik leh???
    dayah nak p vOcatiOn.. ^^,

    ReplyDelete
  5. wah bestnya..lelaki leh join gak ka? hehe

    ReplyDelete
  6. salam kenal cik may..

    dah join!!!
    http://pinknlavender.blogspot.com/2011/11/ga-kedua-cik-may-saya-nak-kupon.html

    jemput singgah ke blog org baru nih...hihihih

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page