23 December 2011

:: SUSAH SANGAT KE NAK SENYUM?? SENYUUUUMMMM::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 

Hangen pulak aku dengan sorang minah ni..1 opis..1 floor..department je lain..berat betul die nak senyum..macam aku ni terhegeh-hegeh pulak nak senyum kat dia..aku senyum je die buat tak tau siap toleh tempat lain..susah sangat ke nak senyum?memangla tak kenal...tapi bukan tak tau KITE NI 1 OPIS..
 
Sendiri mau ingat la...bukannye kene bayar pun bila nak senyum..malas nak bebel panjang-panjang..sekarang ni bila dalam 1 lift pun aku buat tak tau je..huh..~
 
p/s : tibe-tibe aku emosi pulak...

3 comments:

  1. sabar cm,, klau cm jumpe muja,, msti cm kate,, susah sangat ke tak nak senyum,, hehe

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page