Daisypath Anniversary tickers

15 December 2011

:: LELAKI DAN PANTANG LARANGNYE ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 
Berdasarkan ape yang aku bace tadi, katenye ini adalah soalan yang dilarang sama sekali diajukan kepada lelaki..
 
(1) Adakah awak tertarik terhadap wanita
Jawapannya sudah pasti YA! ini kerana kita semua adalah manusia biasa. Tertarik terhadap perkara yang baru adalah satu lumrah kehidupan, apa yang lebih penting adalah tentang bagaimana cara untuk mengawal situasi tersebut.
 
(2) Adakah saya kelihatan gemuk/cantik?
Soalan ini tidak perlu ditanya, lelaki akan memberitahunya dengan ikhlas apabila sudah tiba masa yang sesuai.
 
(3) Apa yang telah berlaku pada hubungan awak yang lepas
Apa yang telah berlalu biarkan saja ia berlalu. Tidak perlu lagi diceritakan kerana apabila ia diceritakan kembali, ia hanya akan memberi emosi sahaja.
 
(4) Antara kawan dan saya mana lebih penting?
Tidak perlu wanita untuk mempertikaikan hubungan seorang lelaki bersama rakan mereka. Sudah semestinya layanan kepada diri anda adalah lebih istimewa berbanding daripada rakan.
 
p/s : ye ke? ekeceli aku tak berape ikhlas buat entry ini..hahaha....soalan wajib aku tanye adalah no.2..haha..relex je incek tunang kate aku gemuk!haha...

2 comments:

  1. I boleh je jawab...tapi jawapan selaku seorg yg single mingle laaa....
    hahahaha

    to my blog - Acapsuur (>,<)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page