15 December 2011

:: BILE KENE AUDIT 5S, LACI PUN BOLEH JADI RAK KASUT ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**

Pagi tadi langsung tak de buat apa-ape kerja yang berkaitan dengan kerja..hanya fokus dengan kerja-kerja mengemas meja sebab dapat emel yang Pengarah Urusan dan audit nak datang melawat setiap department..jadi, memandangkan department aku tersangat la bizi, buat 5S ala kadar je..bak kata bos aku, jangan sampai menang..kuikuikui......

so, hari ni start semula...aku kemas meje aku dulu la kan...lap habuk kat meje,PC..sisih ketas tak pakai..sorok stationary yang banyak...sebab stationary kene ada sebatang pen, pensel, pembaris je..

Banyak rupenye harta aku bawah meje ni...--agak lama tak kemas meje ni..gambaran keje yang sangat banyak..thehehehe....^^ --

La..banyak rupenye sandal aku ni ha...dengan selipar lagi, sandals lagi..selipar standby takur takut selipar lama putus pun ada dah..siap ada kasut untuk interview lagi..haha....dorang kata kalau kasut banyak kene letak dalam laci..mujur 4 pasang je kat bawah meje ni..kalau termasuk yang lekat kat kaki ni, ada 5 pasang lah! dalam kete incek Tunang ada la 2 pasang kot..hadoiii....kat umah sewe?argh..malas kire la....

p/s : rase macam takde sandal..tapi..hehe..pompuan pompuan....


1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page