Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

:: SERIUS SANGAT MEMALUKAN AKU !! ::


**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**


Ini adalah kejadian masa kat opis. Time tu aku nak g solat.aku g berseorangan jer sebab sorang member tu g Sarawak...ada sorang lagi tu pulak g Bank..time tengah mencuci mekap tu..aku menjeling-jeling jugak la minah 2 orang kat sebelah aku yang asyik sangat bercerita pasal tak puas hati dengan departmen dorang..aku pun tak kenal minah 2 orang tu..sebab dorang tu 1 building je dengan aku tapi company lain-lain.

Ekcelli dalam 1 building tempat aku mencarik rezeki ni ade 3-4 company kot..ada Perkeso, SPNB dan Ranhill Bersekutu..yang company kecik-kecik tu aku tak berapa familiar sangat la..yang familiar bile bilangan staff die ada beratus-ratus..haa..baru aku cam..ni budak opis aku ke, budak Ranhill ke..ataupun budak Perkeso..macam dok asrama pulak!..lala..~

Back to topic...masa aku menjeling minah kat sebelah tu, aku perasan macam ada orang panggil..aku pandang..minah 2 orang tadi pun pandang..aku siap senyum dengan mata rabunku..sebab spec dah bukak kan.minah yang 2 orang tadi pandang-pandang pelik kat aku...rupa-rupanye budak tu bukan panggil aku....malunye rase..~ T____T

Ini seperti pernah berlaku dulu..jom masuk dalam laci Doremon untuk ke era masa sebelum ni..di SINI...

1 comment:

  1. muja pernah lagi teruk,, siap tepuk bahu,, tibe2 salah orang,, haha :D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page