Daisypath Anniversary tickers

6 December 2011

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Giler meriah la GA dari Mak Dara ni ha..sebenarnya dari semalam lagi aku nak join GA dari Mak Dara ni..tapi asik pending dalam draft dashboard je..macam tak cukup masa nak update entry..tapi aku cube jugak untuk tidak perap entry ni...pfftt...~

Bicara Mak Dara

memang betul-betul maveles lah adiah yang ditawarkan oleh Mak Dara ni..phew...meleleh tengok...kalau tak join ni, memang menyesal..tapi adat la kan..yang join GA ni memang ramai betul..so, memang mereka yang bertuah je la dapat adiah kan..semoga ada luck untuk aku di sini..ececeh...

Nak kene carik satu tajuk untuk bagi Mak Dara inspirasi untuk buat filem..kalau tajuk filem yang aku dicadangkan terpilih, memang meletop la nama blogger tu. akan nama masuk dalam skrip terbaru Mak Dara tu..tak nak amik berlakon sekali ke Mak Dara?muahahaha.....

Tajuk yang aku cadangkan adalah..jeng jeng jeng....~

"ANDAI ITU TAKDIRNYA"

Tajuk macam frust je kan..sobsobsob..~ aku sedang membayangkan kisah seorang gadis biasa yang menjadi sebutan bila.....eh..nak mintak tajuk je kan?? bukan sinopsis kan...terover pulak!! aksi romantik gitu..~ tapi hepi ending..bestnye...

p/s: mula-mula ingat nak cadangkan cite komedi dengan tajuk "BILE AWEK AKU KURUS" hahaha...idea dari my fiancee..konon nak ngutuk aku la tu...dush3...~ rasa nak tumbuk je..

TQ SUDI BACA ENTRY INI.KLIK LA BUTTON LIKE KALAU SUKA..




1 comment:

  1. Terima kasih kerana sudi join GA Mak Dara ni ya.. Nantikan keputusannya pada 8hb dis nanti.. All the best =)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page