Daisypath Anniversary tickers

21 December 2011

:: BAJU PENGANTIN YANG DI JAHIT OLEH KAWAN AKU MERANGKAP TAILOR PROFESIONAL ::

**klik SINI untuk dapatkan perfume Golden DKNY Delicious secara percuma**
 
Hallu..morning sume..dah bekpes belum?aku dah....(cakap ala-ala iklan carefree..) nak share dengan korang something la di pagi-pagi hari ni...design baju pengantin dan tailor nye!!! lala..~
 
sebelum ni kan aku ada buat satu entry pasal baju untuk aku try jahitan dari kawan aku..nak test sebelum die buat baju nikah aku tu...kalau tak tau meh tengok kat sini..boleh tengok jugak baju yang die buat kan tu dalam entry itu..nak nikah ni kusut jugak la aku mencari design baju nikah aku..
 
pastu semalam die tunjuk kat aku projek baju pengantin yang die sibuk sangat sampai tak sempat nak miting dengan aku..marah betul aku..grr..~
 

kawan aku yang buat baju neh.so, ade B2B yang mencari tailor?hehe..pe lagi..contact la beliau..ni contact no ye...012-987 6986  - Zacks. kalau nak tengok gambar baju die jahit lagi, boleh add fb die..klik je kat Zackz Collections Zackhussin k!

2 comments:

  1. suweet je baju tu...dah nak nikah yer? congratsss..

    ReplyDelete
  2. bestlah kak dah nak nikah tak lama lagi. hihi :p

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page