25 November 2012

Just lunch at secret recipe

Assalamualaikum...


Last friday,we all makan kat Secret Recipe Wangsa Maju...

Saje nak try makan tomyam kat sana...ari tu ada bloger kate tomyam situ sedap...tu yang terhengen nak try..tapi macam indah khabar je..huhu..dalam buku menu tulis ada king prawn..so,rasa okeila kot dengan harga rm13.50 tu..

Tapi,anak udang pun tak jumpe..ayam pun ada berape ketoi je..


Hm...

posted from Bloggeroid

14 comments:

  1. Urmmmm.. Cik may dok area wangsa maju ka? Ini secrt recipe dkt aeon wangsa maju tu ke? Cancel cari tomyam dkt sana.. Hahah

    ReplyDelete
  2. amboi tomyam,, muja makan rm5 je sekali ngn nasi,,

    ReplyDelete
  3. yeker...tp ari tu en hubby adda makan kt jusco depan umah ni la..jusco bdr mahkota cheras..sedap ngn udang besar2 lak...kesiab Cik May yer...

    ReplyDelete
  4. hana pernah makan kek kat scret recipe je... mahal gak tomyam tu. tapi biasalah kalau restoran cmtu..

    ReplyDelete
  5. makan dkt warung di seri gombak rumah kak lg sedapp may...lazat..

    ReplyDelete
  6. kedekutnya... takkan tau nak untung je kot??? apalagi.. boikot restoran tersebut..

    ReplyDelete
  7. oloh tak berbaloinya..lain sr lain asenya kot :-)

    ReplyDelete
  8. marah betul kalau makanan yang indah kabar dari rupa.. lebih sudu dari kuah ni kan..grr..

    ReplyDelete
  9. hahaha secret recipe tuh kehabisan stock udang kot...memang x berbaloi lah cenggini kan?hehehehehe

    ReplyDelete
  10. la? tak sedap mane ke??

    bergaduh tau nak pegi makan benda ni... rupenye tak sedap sangat...

    ReplyDelete
  11. hurmmm pernah jugak dgr org kata tomyam kung dia sedap..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page