7 November 2012

Bantal Panas Untuk Di Jual!!Lai lai lai.. =)

 
Lai lai lai lai...



Hari ni nak bukak kedai semula..eceh...product baru dari kedai aku..erk..kedai ye...hehe..meh nak perkenalkan bantal panas...



Pernah dengar bantal panas?kalau tak pernah, fungsinye adalah lebih kurang macam batu tungku tu..bezanye di zaman kala yang serba canggih ni, batu yang comel-comel untuk dibakar atas dapur api, dah sukar diperolehi...jadi,dah dimodernkan menjadi bantal panas yang perlu di cas sahaja untuk memanaskannye...

 
 
Fungsi bantal garam :
  • Mengelakkan artritis. 
  • Baik untuk pesakit strok. 
  • Mengurangkan sakit servikal vertebra. 
  • Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi 
  • Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan. 
  • Melegakan masalah sengugut (period pain) 
  • Membantu mengurangkan berat badan. (jika diamalkan selalu)
  • Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang 
  • Mengurangkan masalah perut kembung. 
  • Melegakan bahagian tulang patah

Berat = 1.7kg++ setiap satu.. berat gak ni...

Siapa yang sesuai memakainya?
* orang dewasa 12 tahun dan ke atas. 
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut. 
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin. 
* Juga untuk lelaki sesuai untuk seluruh badan kecuali bahagian kemaluan.

Cara-cara penggunaan:
Caj tungku selama 5 hingga 8 minit dan lampu khas akan terpadam secara automatik. Bantal akan menjadi panas sehingga 70 - 80 darjah celcius dan ia akan bertahan di antara 2 - 3 jam
 
Ciri-ciri:Cecair merupakan air garam bukit dan gel, ianya diisi sekali sahaja dan mudah di bawa ke mana-mana.


Sangat sesuai utk wanita yang lepas bersalin @ dlm pantang (seeloknya bawa bersama ke hospital,boleh digunakan selepas sahaja bersalin)


Membantu melancarkan peredaran darah

Membantu mengurangkan membuang angin dlm badan.
Membantu mengecutan peranakan

Membantu memanaskan badan di waktu kesejukan.

Membantu mengurangkan lenguh2 badan @ sakit badan @ sakit lenguh pinggang


Dapatkan bantal panas ni dengan harga RM25 untuk pembelian 1 unit..


Dan harga RM20/pcs untuk pembelian minimum sebanyak 5 unit...


Tambahan RM10/pcs untuk penghantaran pos laju..



p/s : emel kepada saya mayzura@ymail.com jika berminat..terima kasih.. =)


 

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page