Pink Diamond

15 November 2012

Hasilnya dari minyak panas

Assalamualaikum...



Ngeh ngeh ngeh..orang lain masak jugak.tapi takda la sampai menggelembong jari tu kan...


Hasil daripada minyak panas yang melompat masa aku goreng jemput-jemput ikan bilis pagi tadi..


P/s:orang lain kene minyak panas jugak..tapi aku je koya gi publish kat blog kaaaaannnnnn.......

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. hihi.. mmg nak bagitau.. qienah ari tu abis lengan n muka..goreng kerepok lekor..nasib husben de, ye cepat2 sapukan ubat gigi..xde le gelembung n berparut sangat.alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. lenkali pas kne myk pns tu letak terus kicap.nt xde la gelembong cmtu :-)

    ReplyDelete
  3. kalo sy, pecahkan sendiri...geram tgk gelembung tue hihihihi

    ReplyDelete
  4. petua aku klau kena minyak panas, lepas je meletop,terpercik kat jari ke muka ke, ko cepat2 lumur tempat yg kena tu dgn kicap. gerenti xmenggelembung @ melecur. muka aku pnh kne byk gila minyak sbb kopok lekor meletop habis 1 muka aku lumur ngn kicap, smpai hitam2 muka aku...xde gelembung n parut langsung...kesannya aku fobia goreng kopok lekor je lah...hehe

    *eh.sila kira baik2, 14mggu bersamaan berapa bulan? haha

    ReplyDelete
  5. suami saya akan kata >> dasar blogger..hahaha...

    ReplyDelete
  6. jgn masak sebulan. hikhik. kritikal...

    ReplyDelete
  7. ada sapu ubat gigi tak lepas kena tu>?

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum May...alorrr kesian nyer mcm mana boleh jadi mcm tu...;)

    ReplyDelete
  9. Ya Allah sampai camtu sekali.. take care May..

    ReplyDelete
  10. Auchhhh...sakitnya. Geram plak tgk gelembung tu. Sebab tu saya tak suka bab nak menggoreng nih. Lepas ni kena hati² tau.

    ReplyDelete
  11. haaa ape da jd..
    sapu cream taw bg hilang parut..

    ReplyDelete
  12. cik may kerja spnb ke?

    aku baca entri lama. singgah sini :)

    ReplyDelete
  13. hehehe..kenangan kenangan..huhu:)

    ok blom 2:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page