Pink Diamond

4 June 2012

Home made chocolate moist cake

Ye ke name kek tu mcm tu?aku main blasah je.meh cuci mate..

Menu kat umh my sis in law petang semalam..bukan aku yang buat ye..sile jgn salah paham..

Jadi x ade la bahan-bahannye di sini..nak tau pe bahannye?visit la blog my sis in law ni..hihi...

Komen?sedap..terbaik...nnt buat kek cokelat panggil datang umah lagi k ..hihi...

posted from Bloggeroid

15 comments:

  1. wah ,terliur tgk pepagi nih , hehehe ~ puan may dah sekarang ek ,,, hehe , jemput lerr berkunjung ke blog CP , hehehe ~

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum.

    ingatkan PM yg buat...
    rasa dulu lain kali boleh buat..

    ReplyDelete
  3. buat sbb teringin makannye xde sgt..mengundang bahaya lagi adee..haha

    ReplyDelete
  4. kak ipar ada blog jugak??link??

    ReplyDelete
  5. sya pun baru lepas makan kek coklat..nyumm~~nyum~~

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum May...wah nampak cam sedap jer tu...:)

    ReplyDelete
  7. WAH!!!!!!!!!!!!! gila menarik!!!!!!!!!!!!!!!! tiba2 rasa nak cari kek coklat pulak ni

    ReplyDelete
  8. Nak gi umah sis dia la....hheee...

    ReplyDelete
  9. Uiiihh sedap nih..

    may mana blog dia nyer??

    ReplyDelete
  10. jom join. anda di tag : http://sillylife96.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    ReplyDelete
  11. Baru nak usyar resepi skali msde by org len...hehehe...sedapnya...terliuq aihhh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page