Pink Diamond

17 June 2012

Sutera kelantan hadiah kawen!

Dah hampir 2 bulan pun bergelar puan,masih dapat hadiah kawen..hihi..hadiah kali ni jauh dari Kelantan...

Dapat kain sutera..hemm..jimat da bajet untuk baju raye..ngihihi....

tq sis...;)

p/s:baru je lepas makan durian DOLO!sedap..1st time makan durian DOLO ni..manis rasenye.dan tak pahit.isi pun tak de la tebal macam durian kawen or durian D41..aku ni bukanla hantu durian..mane sedap,bedal..hihi

Durian ni berbentuk bujur lonjong gitu..beli 2 bijik dengan harga rm22!tu pun tak mampu kami berdua habiskan..kenyang banget!

Korang?suke durian?

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. Dpt batik sutera tu..blh la buat bju raya ye..

    ReplyDelete
  2. bestnya dpt kain sutera...:) durian mmg sdap;)

    ReplyDelete
  3. sedapnya durian..huhu..rasanya belum terlewat untuk ucap selamat penantin baru ye akak

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat kain sutera. hehe. Selamat Pengantin Baru, ^_^

    Sedappppnya durian :D

    ReplyDelete
  5. untungnya dapat baju mahal....hehe....

    ReplyDelete
  6. CP memang suke durian tapi CP just makan durian yang betul2 sedap jerr , hehehe , tapi CP nih penggila tempoyak :D

    ReplyDelete
  7. sy minggu lps kul 12 pagi makan duyan :) sedap kan !
    wahh dpt batik sutera tuuu :)

    CM , kek batik sy tak terbuat lg :(

    ReplyDelete
  8. Dah ada sepasang baju raya dah...hheee.... Akak pun baru makan doyan ritu, doyan kampung...

    ReplyDelete
  9. untung dapat hadiah kain sutera tu..boleh buat baju raya :)

    ReplyDelete
  10. rezeki2. bertambah koleksi raya. :D

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum May....seronoknya dpt hadiah sutera tu...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page