Pink Diamond

16 July 2012

Limau kasturi makan begini pun sedap

Assalamualaikum..

Dulu kecik-kecik selalu petik buah limau kasturi belakang umah..lepas tu letak asam masin kat tengah..

Korang pernah buat macam ni??heee..

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. dlu slalu beli kat aci yg tgl blkg sklh sy...hihi...beli snyap2 sbb mak mrh sbb india yg jual..huhu

    ReplyDelete
  2. uish.. da masam, tambah lagi masin?? pergh.. memang lidah saya tk dapat menerima arus kemodenan macam ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. kecur air liur dah nie.dulu2 zaman kanak2 selalu buat mcm nie gak.naik merah bibir dok hisap asam kat limau tu.heheh

    ReplyDelete
  4. eheheh...
    klu tengah ngandung nie...
    sumenya sedapkan kan puan MAY...
    eheheh... biler kiter nak jper nie???
    sejak kenduri xjumper2 pOn...
    nak ase puan MAY masak... ehehehhe

    ReplyDelete
  5. idea baru ni,ayu tak pernah buat..hehe

    ReplyDelete
  6. xpenah pulak! kecur liur bila tgk.limau masam,asam yg masam.heheh

    ReplyDelete
  7. Sedap tu. Nostalgia jaman skolah...slalu beli tu.

    ReplyDelete
  8. ape lak tak pernah..hahaha tp skrg xbuat dh...kena tunggu 'berisi' baru buat kot..huhu

    ReplyDelete
  9. tgk pic je pun dah kecuss air liur... :)

    ReplyDelete
  10. memg selalu wat mcm tue kalo tingin sgt nak makan...

    ReplyDelete
  11. mak aiii..xmasam ke tu..ttba lak trkecur air liuq..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page