Pink Diamond

27 July 2012

Kisah ular itu...

 
Wah..banyak pulak yang bagi komen pasal ular hari tu...hehe...ada yang tanya ular apa??banyak ular weiiii...bukan sekor elor..belambak-lambak kate saksi-saksi kat umah sewa masa aku bujang tu..



Kalau korang nak tau...lepas je kantoi ari tuh, budak-budak umah sewa terus suh die kuar dari umah tu...

Aku pun tak tau la...kat facebook die pun banyak gambar haiwan kesayangan die tu..die memang pelik dari yang lain....

Orang kata, kalau ada ular dalam umah, Malaikat memang tak kan masuk umah tu..tu yang buat budak-budak umah yang lain marah sangat tuh...

Hm...short entry je..sebab tengah sangat sibuk dan tekak rasa tak sedap..mual-mual je...hm...tak tau la niat nak puasa penuh tercapai tak dengan keadaan macam ni..

10 comments:

  1. Ya Allah bahaya nya May.. Camne budak2 may boleh x sedar.. Bahaya betul..

    ReplyDelete
  2. alahai..bela la arnab ke hamster ke..huhu

    cik may mual-mual ye..btahan slg mampu yek yek

    ReplyDelete
  3. laa..byk ke..saila ingatkan sekor je..kalau dh byk geli la pulak..eeeii..bela la kucing ke,arnab ke..kan comel :)

    ReplyDelete
  4. memang ada orang yang suka ular ni...bagi diorang, comel kot..tapi selalu lelaki yang suka bela ular ni..bf saya pernah cakap nak bela ular..kompem saya tak tak bagi..hihi..baik bela kucing..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...memang takut kalau dlm keadaan mcm tu....

    kesian nyer masih lagi mabuk2 yer...:)

    ReplyDelete
  6. kalau bulan poser rasa x bermaya n x kuat leh brbuka tp sy nshtkn awak kuatkn semangat... amalkan susu+kurma setiap kali sahur n brbuka... elakkan minuman sejuk k... moga awak dpt brpuasa penuh

    ReplyDelete
  7. grrrrr...klau aku pun mati2an aku halau dia may.....buatnya merayap kt bilik aku kapakkan terus...grrrr ganas tak? hew2

    ReplyDelete
  8. dye bahayakan orang lain and diri sndiri kot,,,

    ReplyDelete
  9. ayu mmg tak lh tgk ular takut + geli..huhu..slaam 7 ramadhan dear ;-)

    ReplyDelete
  10. gelinye tgk menatang tuh..hukhukhuk...bru2 nih, mak tnmpk ular msuk kt umh kmi ikt lubang kt blk air rsenye...eii...mngelikan & mngerikan...sbb ular tu ilang cmtuh jer.....mmg fobia smpi skang nih...

    jgn kn kte bela, sbut je nama 'ular' da rse meremang bulu roma..geli, takut, ngeri..ei..sume ade..mmg pelik la budak tu..huhu

    p/s : sory...komen da mcm entri..hahaha

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page