14 July 2012

Makan Mee Ketam

Assalamualaikum...

Minggu ni minggu akhir sebelum Ramadhan kan??so,petang tadi gi Subang sat..then,makan Mee Ketam kat Shah Alam yang dipromote oleh bloger Siezuka..




So,aku makan mee ketam dengan lai chee kang..udang galah pun ada kat kedai Mee Ketam tu..tapi, tak oder pulak tadi sebab dah kekenyangan..maybe next visit boleh order pulak..

Harga pun okei je..


Kedai Mee Ketam ni kat Shah Alam je..:)
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. cik mayy. maaf lama ta singgah. :(

    wahh ketam nampak sedap. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zera ta makan seafood. :(

    ReplyDelete
  2. mee ketam dengan lai ci kang pulak da.. pergh.. sedap tu

    ReplyDelete
  3. ahirnya... Dapat jugak mak buyong makan mee ketam... :-)

    ReplyDelete
  4. As-Salam cik May yang cantik .. alahai lama tak makan ketam, dh lupa la rasa camner dalam mulut ni .. hehhee...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum :)

    Maaf mengganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

    Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

    1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


    2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


    TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum May...sedapnya makan ketam tu...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page