Pink Diamond

15 July 2012

Hanya Panaskan

Assalamualaikum..

Hari ni sangat mudah menu lunch di rumah..tak payah masak-memasak..hanya panaskan..hasilnye??

Ayam masak merah yang nyummy...

Udang masak..??arr..tak tau ni masak pe.hehe...

Nenas yang dicampur kerisik.bau series harum..

Ni pulak daging masak kurma..

Haa...malam tadi ada solat jemaah dianjurkan untuk penduduk blok tempat aku tinggal..sempena nak sambut Ramadhan next week.dorang siap buat rewang lagi di siang hari..en.suami join la sekali majlis malam tadi..lepas selesai majlis ada la menu seperti di atas.

Tapi,sebab kenyang makan mee ketam,en.suami ni tak makan pape pun lepas solat jemaah..dia borak-borak je dengan jiran..bile nak balik,dorang bekalkan lauk-pauk di atas.

Jadi,hari ni aku panaskan je lauk-pauk tu.hehe...tak payah masak...:) dan ngappp...

Sebenarnye aku tak reti makan lauk banyak-banyak.hihi.tapi,disebabkan lapar sangat,amik semua lauk sikit-sikit lepas tu tak habis..huhu..

P/s:tibe-tibe rasa nak makan ikan masin goreng je..
posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. wah sedapnya.. mmang best kalo duk ngn kejiranan yg selalu buat kenduri kendara ni.. selain merapatkn ukhuwah dgn acara rewang kita juga dpt menjamu hidangan sedap.. kalo nak msk sendiri alamat x jadik..huhu

    ReplyDelete
  2. woO....lauk pauk kenduri tu..dap dap nyerr..!!

    ReplyDelete
  3. wah sedapnya lauk pauk macam2 ade
    untung lha sesiapa yang ade jiran2 yg suke buat kenduri :D

    ReplyDelete
  4. slalu kenduri kn ade ikan masin goreng kan ^^

    ReplyDelete
  5. ayam masak merah dengan daging kurma tu pergh!!! sangat2 mengiurkan

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page