Pink Diamond

27 July 2012

Bubur lambuk kampung baru

Assalamualaikum...

Kurang entry je rasanya di bulan ramadhan ni..badan tak larat sangat.cube untuk berpuasa.kuatkan semangat.tapi banyak dugaan..antarenye rasa mual makin menjadi-jadi..hm..kalau kat opis tu memang x benti rasa mual..kepala pun pening..jap gi nak balik kampung ni.tapi badan tak larat.tebaring je..2,3 ari ni benda yang dimakan waktu berbuka mesti kuar balik..:(

petang tadi dapat bubur lambuk kampung baru free sebelum balik opis..1 dept aku dapat..

Dah panaskan siap-siap untuk berbuka..tapi takde yang nak makan..cian bubur lambuk tu..tapi besenye orang beratur panjang nak makan bubur lambuk.kami pulak???

So,tak dapat aku nak klasifikasikan rasanye..

Korang dah rasa bubur lambuk???

posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. dah rasa bubur lambuk sejak hari pertama puasa lagi..
    :)
    hehehe..
    1st dgn 2nd puasa tu org surau masak bubur lambuk gotong royong..
    :)
    tapi memang tak sama la dengan kampung baru..

    ReplyDelete
  2. bubur lambuk kampung baru memang terbaekk.. rugi tau tak rasa

    ReplyDelete
  3. tak suka bubur lambuk..
    tak tau la kenapa..mungkin cepat mual kot.heheh

    ReplyDelete
  4. Nurul pun x berapa sangat dengan bubur lambuk ni..

    ReplyDelete
  5. sedapnya kena lakz kalau tambah serunding daging and makan time sahur. memang terangkat la..

    ReplyDelete
  6. laki aku la salah sorang yg rajin beratur tu..ape yg minat sgt ntah...sbb aku mkn pun rasa biasa je... -.-*

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum May...betul tu mama pun nak cari bubur lambuk pun x dpt lagi ni dah dpt x lalu nak makan yer..;)

    ReplyDelete
  8. fiza xmakan bubur lambuk . kat ofis ni pun ada bagi bubur tu kat staf ..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page