4 July 2012

WW: erkhh....:(

p/s:perut aii takde la beso macam tu lagik...

9 comments:

  1. kena makan masam2 la may ilangkan loya..hihi..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...alahan mula-mula mengandung ni...:)

    ReplyDelete
  3. COMEY JE PWOT ORG PEGNEN NI, MAY TAK MABUK KE

    ReplyDelete
  4. bukan biasa ke kak loya2 asa mengandung ni. alaa. baby first kan. nanti yg ke 2,3,4 dah biasa dah. hihi :D

    ReplyDelete
  5. awal ag memg g2 rasanya..nak suggest jgn mkn asam byk2, kalo rasa loya cuba amek minuman ribena bancuh dan bykkan makan buah-buahan

    ReplyDelete
  6. tahniah CM...org kata kalo loya2 2 kena mkn masam2 bg hilang rs loya...tgk dr k.ipar lah tp seeloknya krgkn lah sbb x elok sgt masam2 ni :)

    ReplyDelete
  7. da lame tak jengok sini.. ^^

    cik may dah berbadan dua ke ??

    Tahniah sis..

    Kita pulak rase xcited..

    Btw, tc yaa..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page