Pink Diamond

3 July 2012

souvenir from singapura!

Assalamualaikum..

my opismet bercuti-cuti di Singapura..seperti biasa,mesti ada buah tangan untuk kami di KL...hehe..

FM lagi..hehe..kalau bukan FM,key chain...sampai dah banyak koleksi FM & keychain dari oversea..rasanya paling jauh koleksi yang aku ada ialah dari London dan Hong Kong..

p/s:ape koleksi yang korang ada?

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. banyak jugak dapat FM lately, mostly from Indonesia i.e Bali, Bandung etc ;-)

    ReplyDelete
  2. cantik..yg terbaru nurul dapat dari bandung.. :)

    ReplyDelete
  3. rasanya saya pun byk FM dgn keychain jugak kot..
    :D

    FM tu mmg minat saya..
    (sangat suka hihi..)

    keychain je taktau nak buat apa..

    simpan dlm box je..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page