Daisypath Anniversary tickers

7 August 2012

Losyen cocoa butter Palmer's untuk ibu ngandong

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak buat review product yang baikkk punye....iaitu....taraaaa...

Korang pernah gune??aku baru pestime gune..biasa guna losyen vaseline je..aku gune losyen ni pun sebab perut aku akan membesar...can u imagine??perut ni mengembang dan bile tibe masa akan mengecut balik after 9 months..masa die kecut tu boleh bayangkan ghope perut tu??kalau spesis perut tak berlemak ok la kot..tapi kalau perut yang berlemak macam aii ni..hoho...

Ekceli dulu my cousin rajin buat reviewed product yang bagus sepanjang tempoh hamil..masa tu aku suke hadap blog dia..(aku pulak takde blog g time tu) n baru semalam aku teringat nak beli..

Kalau tak silap,losyen cocoa butter ni lebih afdal digunekan dari awal hamil..untuk elak masalah scratch mark tuh..aku baru teringat nak beli masa kandungan dah 2 bulan..kire tak lewat sangat kot kan??perut aku pulak macam dah mengecik sikit sebab asyik muntah je.

Em..cocoa butter lotion ni ada banyak jenis..so make sure pilihan korang adelah yang tepat.sebab,tak semestinye losyen ni untuk yang preggy je!tak preggy pun boleh pakai la..:)

macam aku neh,siap tanye staff watson tu lagi nak double confirm aku tak salah beli..sebab mule-mule aku amik jenis laen.untuk preggy jugak tapi takde gambar pompuan ngandung kat depan tu..nyaris-nyaris nak bayar dah,staff tu bawak losyen macam gambar di atas tu untuk aku..

Harge pulak,rm38.30..korang try le.tak rugi.banyak kandungan vitamin dalam tu..

P/s:dapat jimat hampir rm130 sebab before tu ada amoii kat kedai barangan ibu ngandong promot losyen untuk scratch mark jugak..hihi..kadang-kadang ada barang tu mahal pada jename je..kualiti lebih kurang jugak.. =_= pilihan di tangan masing-masing..:)
posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. losyen coca butter memang best!!! atie sdr pun gne before dis pakai bio oil tp rsenye dia x lut dgn atie kot..ble pakai coca butter plink gariz2 putih kt pelipat kaki hilang..sgt ajaib..tp atie skeeeet je lah..x tau la kalo kes banyak stretch mark kan..:)

    ReplyDelete
  2. First time dengar.. take care May..

    ReplyDelete
  3. akak tak pakai losyen apa pun kali ni sebab geli.jangan kan losyen,kalau nak bubuh minyak panas kat kaki untuk tidur malam pun akak geli..pelik je..!hahaha

    ReplyDelete
  4. aku pnh tgk strech mark tu...ngeri la...klau lah kekal mcm tu cane nk pkai bikini? keh keh keh =D

    ReplyDelete
  5. semoga perut akak kekal cantik..:)

    ReplyDelete
  6. akk dulu tade masalah stretch mark... ok je, pakai nivea je

    ReplyDelete
  7. wahh cik may dah peknen ye..
    tahniah :)

    ReplyDelete
  8. Tk tau pun..sy pregnant tk pakai ape2 losyen..

    ReplyDelete
  9. psttt..CW yg tak mengandung ni dah ada scratch mark... huhu.. tak tau ler bila dah mengandung nanti.. heheheh

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum May...menarik ni apa2 pun take care yer...;)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page