14 August 2012

Nuffnang bagi duit raye!B.E baru lagik

Ish..tak boleh la nak cite pepanjang ni...hari ni cek je nuffnang ade 1 lagi B.E datang menjengah...terima kasih la kat nuffnang yang bagi tambah B.E..boleh kumpul untuk belajawan barang baby ni..hehe..

Segala pasal nak dapat B.E boleh tengok kat sini..
 

12 comments:

  1. tahniah cik may,, moga cik may and family sentiasa dimurahkan rezeki,,mkan banyak2 k :D

    ReplyDelete
  2. wah..bertuahnya badan..hehe.. saya tak check2 lagi nuffnang saya.hehehe

    ReplyDelete
  3. wahh bestnya ayu tak pernah dapat be lagi.huhu

    ReplyDelete
  4. sekarang macam senang je nuffnang nak bagi BE kan..

    :)

    ReplyDelete
  5. nuffnang majuk ngan kita kot..tak dapat dapat pon lagi T_T

    ReplyDelete
  6. Tahniah...murah rezeki ☺☺

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...congrats sis...rejki raye...

    ReplyDelete
  8. Thaniah May.. Nurul x pernah dapat pun... :(

    ReplyDelete
  9. Bestnya..yg may ckp antar tiket ke nuffnang tu camane ek?

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page