4 August 2012

Air dicincang takkan putus

Assalamualaikum..



p/s:ari ni feeling2 nk mkn char kuey teow la!!!

posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. kan dah kena atas batang hidung ayat dye,, hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha..char kuey teow sedap gak tu..masak sendiri ltak udang banyak2..hehe..
    Senduk utk cucur udang tu senduk biasa tu yg tangkai panjang,senduknya bulat dalam sikit agak2 blh jadi bentuk cucur udang tu,tak reti jgk nk ckp camane..senduk buat benjo tu tak tau la plk cmne..hehe..

    ReplyDelete
  3. kalau cik may rasa nak makan ape, makan je taw! mengidam tu. seronok tgk cik may. :)

    jge diri elok2! :)

    ReplyDelete
  4. lagi 1, jge baby dalam tu elok2. jgn buat kerja berat2. :)

    ReplyDelete
  5. dh tentu air cincang takkan putus, tp kalau air kena potong xleh nak cakap pe lah kan ;)

    ReplyDelete
  6. Slmt berpuasa May..dah dpt makan ckteow ke?

    ReplyDelete
  7. mesti ko dah terer masak kn skg? :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page