2 August 2012

Bukak puasa di pejabat

Assalamualaikum...

Baru je selesai solat isyak di umah..hari ni balik keje lewat bebenor..pukul 930 baru terpacak di umah sendiri..so,tadi berbuka di miting room opis la jawabnye...

Oder pizza hut tadi dengan meng'redeem' voucher rm38 untuk 3 pan pizza..tong tong dengan budak opis je..mane mungkin makan 3 pan pizza besendirian??

siap tong tong duit g beli kuih seri ayu,murtabak,karipap,popia,pelite dan 4 jenis air.tu je..pun dah cukup kenyang..

Lepas tu oder extra 1 pan pizza untuk incik suami kat umah..kesian die berbuka sesorang..=_=

*keje banyak sangat skang.keje *gile* pun banyak...zzzzz..

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. seronok jugak sekali sekala berbuka dengan kawan2..kan??

    ReplyDelete
  2. makan ramai2 yg seronok kan ;-)

    ReplyDelete
  3. best jugak kadang2 cm ni kan,,, hehe

    ReplyDelete
  4. semalam pestime berbuka kat luar tahun ni...iftar jam'i =)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum May...seronoknya berbuka bersama2 teman opiskan...:)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page