Daisypath Anniversary tickers

10 August 2012

Redeem voucher promosi kfc

Assalamualaikum...

Hari ni dapat emel voucher diskaun..banyak sangat voucher...ada subway,starbucks,mcD,dan kfc...

dengan penuh feeling semangat print semua dan edar dekat kengkawan opis..sebab hari tu dah redeem voucher diskaun pizza..so,now lagi konfiden nak guna voucher ni di kaunter..

Aku amik yang kfc je sebab rasa macam dah lama tak makan kfc...sebab kes tengok minyak ayam kfc yang bukan main meriah lagi...

Tengok harga pun menarik je.gile tak cair tengok ada 2 air,ayam 3 ketol..dengan tambahan coleslow lagi..set tu dah kene sangat dengan selera aku yang selalu makan ayam seketoi je..

So,petang tadi aku pun g kfc berdekatan umah..dah siap beratur pegang kertas voucher nih...bile hulur je ketas tu kat counter...............

Die cakap voucher tu tak boleh pakai sebab yang aku bawak tu voucher edit..aku pun dah nebes!aku cakap le kat voucher tulis valid till sept..die kate kalau yang non-edit harga rm19.90 dan promosi tu dah lame abih...

Oo..begitu..takkan dah beratur nak balik pulak???alang-alang dah memang nak makan kfc terus oder je set lain..

Keluar je dari pintu kfc dengan wajah cool tapi dalam ati keciwe sebab tak dapat macam dalqm voucher tu..sob3..:(

Macamne nak tau voucher tipu ke tak...??kompius plak..

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. ntah.. saya tak faham langsung pasal voucher2 ni.. sebab jarang gila makan fastfood.. takut nak makan. sebab dia nak kena makan laju2

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum May...yer la mcm mana tu kan kata voucher...memang mcm2 kan...:)

    ReplyDelete
  3. oo,yeke sis,baru ni ada lecture nana emel voucher ni,tp nana xguna pn lg.malas nk print,hee...

    ReplyDelete
  4. klu nak make sure voucher betul ke tipu seeloknya double chek kat fb diorang. dayah pun nyaris nak pi bawak voucher 16.90 tapi dyh teringat last time voucher 19.90 so dyh check kt fb kfc , then nmpk kat wall kfc yg 16.90 mmg tipu , yg sebenar 19.90 dah tamat lama dah..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page