Daisypath Anniversary tickers

15 August 2012

Iftar Bersama Staff kat Bangunan Opis je..~

 
Hari nak cite pasal iftar lagik..haa...amik kaw....berturut-turut cite pasal iftar..semalam ( 14.8.12) opis aku buat iftar untuk staff...tapi buat kat dewan pejabat je..takde buat buffet kat FELDA macam tahun-tahun lepas...

Entry kali ni entry bergambar okei..sile cuci mate bersih-bersih sikit..=p

Buat pertame kalinye aku mengjoinkan diri iftar opis...tergamak aku tinggalkan laki aku makan kat umah sorang diri..tapi takpe..ari tu die dah tinggal aku makan sorang iftar dengan opismet die..kikiki..;p

Saat-saat nak kene naik kat dewan, aku masih bizi buat keje..bizi bizi bizi... ;( orang len syiok-syiok je berbual-bual di petang hari..orang amik gambar pun aku dah tak pasan..

Oh lupe..gambar ni pun atas ehsan opismet..sebab aku tengok kamera die canggeh sangat..D90 tau..so,aku simpan je la compact kamera aku..kikiki..;p
 
Dalam pukul 6 lebih tu,kitorang naik atas..sebab nak cop tempat!hehe..tempat adelah terhad!yang tak menahan tu, nak gi makan pun kene amik kedatangan..hadeeiiii.. =___=
 
 
Sebelum makan-makan, harusla Dato' Wira Chairmen bagi ucapan..dengarkan aje..sebab kami turut jemput ibu tunggal, anak-anak yatim, ustaz khas untuk jadi imam masa solat..
 
Kami-kami staff bawahan ni harusla beratur amik makanan yang semua memang sedap..masakan kampung kot..my feverito...yg VVIP mestilah dihidang kat meja kan..sape la kami..ops!hehe...
 
Rasanya ni dari kumpulan ibu tunggal yang datang iftar opis aku...
 
 
Yang ni pulak kumpulan anak yatim yang dijemput...
 
 
 
Lepas berbukak puasa tu, solat teraweh secare jemaah..sedap sangat suara ustaz yang jadi imam..suka dengar...memang best la..walaupun die bace surah panjang, tapi sebab suara sedap, takde hal la..hii..=)
 
Tunggu entry iftar lagi esok..haha...sebab petang ni nak gi berbuka kat Restoren Nelayan, kat Tasik Titiwangsa tu..;)

14 comments:

  1. ada jugak buat majlis..dayah langsung takde...hehe..
    dan meriah jugak majlis nya tu..
    :)

    ReplyDelete
  2. happening jugak mejlis iftar nye..siap ade tetamu jemputan istimewa..bertambah2 pahala

    ReplyDelete
  3. Wahh bestnyaa berjemaah berbuka beramai2 gini.. siap solat bersama lagik.. :)

    ReplyDelete
  4. wahh beznya meriah..ayu malam ni..hehe

    ayu nya nuff hnya dpt yg cpc ja..yg be xpnh pn..huhu

    ReplyDelete
  5. bestnya...company kami orang koporat je ada jamuan.. staff marhaen ni tadokk..kechi!

    ReplyDelete
  6. aloo sianyer ahri tu kena tinggal.. Nurul dah suh wan ajak May.. Dia ckp ni untuk bebudak office jer.. hehehehe, teruk betul..

    Meriahnyer.. Siap jemput anak yatim lagi..

    ReplyDelete
  7. tq dear bagi petua..hehe..t ayu try tgk..klu xfhm ayu blh tya kan..hihi

    ReplyDelete
  8. seronoknye...hihi

    **slmt ari raya yer cik may...slmt bgumbira bsama famili tcinta :)

    ReplyDelete
  9. hi cik may...
    bestnyer lah buka ramai2 yer..
    siap jemput anak yatim..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  10. Bestnya..meriah ngan kwn2 opis..
    Tak de rezeki may la tuk GA tu..lain kli leh join lg ye..hehe..

    ReplyDelete
  11. napa xbawak je husband sis,heee...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page