Daisypath Anniversary tickers

28 August 2012

Baby dah bergerak

Assalamualaikum...

Bersempena 4 bulan 7 hari aku kawen,hari ni aku nak publish entry pasal baby..(macam takde kene mengena je tempoh aku kawen tu sebagai opening entry..huhu..)

semalam aku g hospital untuk follow up case bleeding ari tuh..then,scan my bump..
The best thing,bila doctor panggil husband aku masuk tengok baby sekali..mungkin sebab tak ramai patient time tu..eksaited sekali aku tengok si dia masuk ke bilik scan.hihi...

Very excited time scan tu dah nampak pergerakan baby..kandungan aku yang baru je 3 bulan ni dah nampak kepale,kaki,tangan baby..doctor cakap nampak tak tu jari baby..tapi aku tak tau la macamne die nampak..sebab size baby baru beberape cm je..

Touching je rasa bile tibe-tibe doctor letak alat scan tu statik kat perut aku tak bergerak,tapi nampak baby tengah bergerak aktif..pusing kanan..pusing kiri..cepat sangat...gelak-gelak aku tengok skrin..

Ape la agaknye die buat pusing-pusing gitu..gayanye tu macam aku tido..jap-jap mengiring ke kanan..lepas tu ke kiri pulak.hehe...

p/s: dah nak kene mula membeli barangan untuk baby ke???

posted from Bloggeroid

17 comments:

  1. tahniah :) semoga dapat baby comel ye kak..

    ReplyDelete
  2. mesti perasaan yg indah kan? :)

    ReplyDelete
  3. tahniah may :)) selamat hari raya :D

    ReplyDelete
  4. wahh dah berapa bulan ni dear ?tahniah ya ;-)

    ReplyDelete
  5. wahhh dh nampak la...kite pon nak scan jugak 3/9 ni....hikhik.. excited la rase

    ReplyDelete
  6. mst xsbr nk tggu bby kuar... :)

    ReplyDelete
  7. tahniah...

    dah boleh beli sikit2 dah...
    nanti dah masuk 7 atau 8 bulan mmg dah x larat nak jalan lagi dah...=)

    ReplyDelete
  8. lam 10minggu kot scan nanti..

    ReplyDelete
  9. beli brg baby skrg, mcm awal jer..ramai yg suggest bila kandungan dh 7bulan baru beli..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum May....alhamdullilah seronoknya dah nak dapat bb....:)

    ReplyDelete
  11. alooo suka baca entry ni..

    tahniah May.. take care..

    ReplyDelete
  12. Wahhh..
    tahniah!!..
    Take care ya!

    ReplyDelete
  13. sweetnyeeee...ko tido gasak eh? hahahaha

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page