1 August 2012

Air garam perisa oren

Assalamualaikum..

Tadi petang g clinic amik mc..mc saje aku ni ka..nak buat macamne..company bagi 18 hari mc setahun.selalu tu gune 3 hari je setahun..rugi tak perabih mc tahunan..hihihi...

Sebenarnye mc hari ni sebab pagi tadi tak larat nak bangun sebab muntah lepas sahur..bukan sahur heavy pun..kurma 3 bijik + air masak je..hm....:(

bile g clinic tadi,doc bagi ini...

Air garam kan??doc ckp air garam..baru je lepas minum ni haa..tak sedap pon..sob3...:'(

Tibe-tibe teringat nurse kat KK suh minum air garam masa kandungan 20 minggu..sekarang ni aku baru 10 minggu doc private clinic dah suruh minum.

Erm...arahan private clinic dgn gov clinic tak sama eh??ke bende yang dorang bagi aku tu adalah ubat yang berlainan..erkk..tak pahamm...

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. selalunya kalau budak2 demam pun ada dapat air garam perisa oren ni..tapi bungkus nya lain sikit la..warna hijau..

    ReplyDelete
  2. tak pernah pulak kena minum air garam masa pregnant dulu..kk pun tak de ckp..teringat masa puasa tahun lepas pregnant 6 bulan,muntah lepas sahur,tapi tetap teruskan puasa..nak puasa penuh punya pasal..hehe..

    ReplyDelete
  3. knp kena minum air garam... biasa kalau muntah2 dok kt kk akan bg ubt thn muntah...tp biasanya x jln bb dh lumrah awal pregnant kita akn mabuk2.... selalu amalkn kurma dgn air susu tuk tng d bulan poser... kalau teruk sgt mabuk x pyh poser k....dh kuat t baru poser

    ReplyDelete
  4. xsuka air gram,xsdap...huhu...

    ReplyDelete
  5. hihi selamat menikmati ai garam itu ! :p

    ReplyDelete
  6. xpernah tngk pon air garam cam ni

    ReplyDelete
  7. erk. air garam..mesti tak sedap..

    ReplyDelete
  8. erk..tak sedap air garam..sis kalau kena minum air garam..lebih rela beli gatorade aje..sedap sikit rasa...Take care cik may

    ReplyDelete
  9. rasanya macam mana? masin ke masam???

    ReplyDelete
  10. oohh..air garam ni..hehe..doktor saya selalu bagi ORS je..takde perisa.. tapi jarang ambik..haha..

    ReplyDelete
  11. may dah pregnant ye?tahniah :)
    sedap ke air garam ehehe

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum May...air garam eh nape x sedap masam ker..?

    ReplyDelete
  13. air gatorade yang macam 100 plus tu.. dan pemberi tenaga kepada awak tak payah la ambil ORS aka air garam lagi....

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page