Pink Diamond

27 August 2012

Bile dah masuk tiga bulaann

Assalamualaikum...

Meh nak tepek gambar raye aku seketoi..ngihihi..ni gambar raye ketiga..

Dapat kol dari member aku bahawesenye mak die buat laksa..zass..aku terus bersiap gi umah beliau..

Gambar laksa x hadoo.gambor aku je hadoi..kih kih kih...

Perut dah 3 bulan..nampak?nampak?kalau tak nampak...........................

Hehe...selamat hari raye!aku masih cuti..

posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. ok..prut xnmpk lg...hihi....sonoknye msh cuti..adeh..rse mau tmbh cuti lg..haha

    ReplyDelete
  2. slim lg perut tue..
    selamat hari raya utk CM..

    ReplyDelete
  3. x nampak lg perutnya..still mcm anak dara hehehe

    ReplyDelete
  4. slim lagi tengok perut tu..:)

    ReplyDelete
  5. Tak nampak lagi perut.. hehehe

    mak sedara Nurul 4 bulan lebih pun tak nampak lagi.. Baby malu2 lagi.. :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum May...selamat hari raya mama dtg singgah beraya kat sini yer...:)

    ReplyDelete
  7. sweet baby bump! bju itam tu yg tak bpe jelas...tp nmpk dh tu :)

    ReplyDelete
  8. sampaikan salam raya kepada gadis di sebelah tu ye.heh heh

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page