Daisypath Anniversary tickers

30 August 2012

Dulang Hantaran Untuk Sewa

Sape-sape yang mengikuti blog aku ni dari aku bujang, mesti tau aku ada sewakan dulang hantaran yang aku guna masa kawin hari tu..entry yang hari tu, aku update masa aku masih bujang...sekarang dah kawin..dulang tu pun aku dah tak pakai lagi..cume sekarang aku offer kepada b2b yang berpikir untuk tak nak beli dulang, boleh la sewa dulang aku...
buat masa ni, dulang yang aku sewakan, ade sejenis je..insyaAllah, kalau sambutan menggalakkan, baru la aku berpikir untuk menyewakan pelbagai jenis dan size dulang hantaran. =)
 
Hari tu, masa aku kawen, aku gubah simpel je dulang hantaran tu..tak de la vouge sangeeettt....hehehe... macam gambar di atas...

Bila dah isi barang, jadi la rupe ini..lebih kurang la..gambar ni di ambik lepas dua bulan aku kawen..ye...hehe..dulang yang letak bunga rampai ni, pada asalnye nak isi buah...tapi akak aku pulak cakap, boring la letak buah..letak bunga rampai je la..aku pun turutkan...

Jumlah dulang yang available ada 8 unit..masa aku kawen hari tu, aku letak barangan lelaki seperti kasut,baju,jam tangan, perfume, cincin, set wallet dan tali pinggang,bunga rampai dan coklet..macam sireh junjung pulak aku guna bakul buluh..Al-Quran pulak guna bakul lain.kek pulak aku guna box yang digubah macam dulang hantaran...cukup tak 11 barang?hihi..
Ramai jugak b2b yang emel mintak aku letak gambar lagi jelas..kali ni la baru berkesempatan nak letak gambar dulang-dulang tu..
Buat masa ni, untuk bulan September dah ada yang booking...1hb sehingga 16hb September dah full booked ye..untuk bulan lain boleh booking lagi..untuk booking boleh email kat mayzura@spnb.com.my atau pun mayzura@ymail.com
Harge sewa pulak??hanya rm5 per unit.. =) available untuk kawasan lembah klang..takda perkhidmatan pos laju untuk dulang ye..kalau untuk barang lain macam foot detox patch untuk slimming ada pos laju.. =)
feel free to email me ya....daaa... =)

10 comments:

  1. cantik dulang2nya.. bagus cam ni kan.. bagi sewa.. tak de lah membazir kan...

    ReplyDelete
  2. Kuat betul bisnes cik May ni.. hehehe

    ReplyDelete
  3. bolehlah saya nak sewa untuk minang kawan awak ni kan??hehehe..

    p/s : saya konpius. mana satu kawan awak? yang free hair tu ke yang bertudung tu??

    ReplyDelete
  4. wah murah2 ni...mari mari sewa dulang~

    hiihi :p

    ReplyDelete
  5. owh yeke.. hehehe.. sampaikan salam saya kepada dia ye.. heh heh.

    ReplyDelete
  6. sy nk sewa dlm 6 dulang bln 11 ni boleh x.. email sy mandakcumil85@gmail.com.. ^__^ tq

    ReplyDelete
  7. nk sewa bln 11 ni ada lg x dlm 6 dulang? mandakcumil85@gmail.com .. ^____^

    ReplyDelete
  8. Salam.. Awk, sy nk sewa utk majlis 2/2/2013 leh x..
    Bleh bg num fon awk x.. nk booking :) fb awk ap yer..

    ReplyDelete
  9. Salam~ hai awk! Sy Nk sewa pd 2/2/2013 utk 8dulang..
    Tlg email sy - lenaradzali@gmail.com
    Fb- ako_chan87@yahoo.com
    Tq

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page