Daisypath Anniversary tickers

16 August 2011

JOM KIBAR JALUR GEMILANG

Ni cite dah basi yang aku nak share dengan kawan-kawan alam maya aku ni...
Baru ni opis aku ada buat kempen kibar jalur gemilang.sempena merdeka la kan..sempena ape lagi..yer dak?
Sempat la aku menyelit masa bergambar ramai-ramai..
Terserlah kejakunan aku bila nampak kamera company + reporter di situ..hahaha..~

Korang kenal tak jejaka berbaju melayu tuh?kalau selalu tengok berita mesti selalu namapk muka beliau..
hihi..~ tibe-tibe jer nak promot muke chairmen aku pe kes..huh..~
Cer teka di mana aku??

Cak!!tengok gambar kat bawah ni ha..bukan atas...
aku di situ..siap buat bulatan kaler merah lagi kat muka aku..kalau tak nampak jugak tak tau la wey..~

Jakun tak tengok aku bersungguh-sungguh memastikan muka aku masuk jugak kat dalam kamera...
(reporter TV3 pun ada..sebab tu semua jakun lebih sikit)  -->saje mention ayat semua tu..hahaha...

p/s : aku jakun tengok kamere ke korang jakun tengok aku..wahahahaha...~ jom kongsi kegembiraan dengan aku kat SINI...

2 comments:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page