Daisypath Anniversary tickers

18 August 2011

TEMPAT BEST UNTUK BERBUKA

Petang-petang macam ni rasa nak update pasal tempat yang best untuk berbuka puasa.
Dekat je tempat ni..Kat Bangi..


VILLAGE VIEW okei...
Makanan dia sedap,best,menjilat jari..hahaha...
Dah 2 tahun berturut-turut aku g makan kat sana..
Tapi tahun ni tak pegi lagi lor...
Gambar ni pun aku amik kat FB aku.hik3...
Sape yang belum try,meh la cuba makan kat sini..try ikan kerapu tiga rasa dia..pergh...
pastu tomyam...+ air tembikai..terbaek..
tapi..
sori takde gambar...
sob3...mesti korang tak berapa nak terliurkan...
ish!misi aku buat korang terliur adalah gagal!
tapi ada gambar ni je..
.
.

cakkk!!!
wahahahaha...
Sempat aku bergambar kat luar restoren sebelum berbuka puasa kat sana..
gambar masa ni bracess aku belum bukak lagi..hik3....


p/s : gambar muka aku dan bff tak ada dalam promosi menu berbuka kat Village View ye..^^ tapi aku nak share yang ni kat sini dengan u olls yang cantik jelita dan tampan menawan..^_^

4 comments:

  1. hihi. ada plan nk brbuka kt Bangi ni

    ReplyDelete
  2. hehe..pegi tau village view..komfem tak nyesal..

    ReplyDelete
  3. dah lama x mnum air tembikai..huhu..

    ReplyDelete
  4. beli tembikai,blend je kat umh...taruk gula ckit.. ^^

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page