3 August 2011

TOL FREE!!! PROMOSI-PROMOSI!!

sila klik kat SINI kalau rasa tak percaya atau ada perasaan ingin tahu secara mendalam..hihi...

Kat lokasi tol free ni la kami telah ditimpa pengalaman...
Kalau ada sape-sape yang lalu jalan ni,cuba tengok kat km 18.7. Adakah besi penghadang jalan kat km tu dah lurus seperti sediakala...sebab, kereta incek BF aii dah melantun kat besi tu sampai melengkung...

Memori betul la kejadian tuh...hancus kereta...tak tau la bila kereta tu boleh keluar ward...
Kalau rasa blur dengan entry aku  ni, klik kat SINI dengan SINI...

p/s : lebihkan berhati-hati semasa memandu..sebab orang yang berhati-hati pun boleh terkena.



2 comments:

  1. kena lebih berhati hati lepas ni sebab semua orang nak balik raya..
    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  2. jgn lupe check kereta b4 mulakan perjalanan =D

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page