Pink Diamond

22 August 2011

" Blogwalking sebelum raya"

picit untuk JOIN
Bersempena 22 Ramadhan ni, aku nak buat ucapan hari raya untuk semua kawan-kawan blogger kat sini..
Selamat Berpuasa semua...Tinggal 8 hari lagi kite nak raya..^^
yang buat kueh sedap tu jangan lupe hantar kat aku..
Jangan main mercun..nanti tak ada jari macamane nak update entry kat blog kesayangan korang..hihihi..

Selamat Hari Raya!!!!

10 comments:

  1. Kunjung mengunjung dari segmen Lulu Caldina.

    http://gen2merah.blogspot.com/2011/08/segmen-blogwalking-sebelum-raya.html

    Salam aidilfitri. Mohon maaf andai ada silap dan salah sesama kita jika ada yang tersinggung dan tersalah faham..

    Maaf Zahir dan batin untuk 1 syawal yang kian menjelang. Moga sisa-sisa Ramadhan yang ada kita tingkatkan amal dan ibadah sebanyak yang mungkin.

    ~Ikhlas dari saya Gen2Merah. Salam kemaafan~

    ReplyDelete
  2. Salam Ziarah daripada blog Kancil,

    Selamat hari raya Aidilfitri daripada Kancil..

    Kalau ada kelapangan dan kesudian, datanglah ke blog Kancil....

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-lulu-pages-blogwalking-sebelum.html

    ReplyDelete
  3. Gen2 Merah : selmat hari raye juge..=)

    sizuka : join jgn tak join.. =)

    sue : selamat hari raye juge..=)mintak maaf ada salah silap..may dah berjaya tukar bground.. =)

    ReplyDelete
  4. hai dear, ryn singgah cnie dri segmen LULU CALDINA. .
    salam perkenalan :))

    okeyh, smentare sempat nie, ryn nak mitak maaf if ade wat sala or silap spanjang b'blogging nie. . al maklum la, first year braye as blogger :)) hehe. . lastly, ryn nak ucap SELAMAT ARY RAYE ! yeayyh. . nak duit raye buleyy ? =p

    ReplyDelete
  5. salam lebaran, maaf zahir dan batin daripada WARDAH ALISYA

    ReplyDelete
  6. salam ....mama dtg dr segmen Lulu Caldina....

    selamat hari raya mama ucapkan dan bersamalah kita bermaafan...

    http://maszull.blogspot.com/2011/08/blogwalking-sebelum-raya.html

    ReplyDelete
  7. salam ukhuwah..

    selamat hari raya aidilfitri..

    maaf zahir n batin.. :)

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page