Pink Diamond

18 August 2011

PAGI-PAGI TERKEJUT TENGOK BE BERTAMBAH LAGI

Selamat pagi kawan-kawan!!
hehehe...
hari ni aku senyum lebar sampai kat telinga...^_^
hehe...
hehe lagik....
nak kongsi kegembiraan bersama pada 17 Ramadhan ni tak?
jom...
tengok bawah..
.
.


Tak paham???
Kelmarin (hari selasa), aku dengan berlagaknye aku buat entry dapat 2BE serentak dari incek nuffnang..
habis satu kampung aku hebahkan pasal budi baik incek nuffnang kat aku hari tu..
.
.
Hari ni, nuffnang tambah lagi 1BE kat akaun nuffnang aku..
phew....
.
.
Masa otw g opis pagi tadi, aku tak bajet pun incek nuffnang nak tambah lagi 1..

p/s : hari ni nak kene bagitau satu kampung aku lagi tak yang incek nuffnang dah tambah BE kat aku?hehe...[ni] BE yang pertama aku..hik3....syukur alhamdulillah.. ^_^ 

9 comments:

  1. hehe..warne warni mcm ana lulu kan..=)

    ReplyDelete
  2. hye cik may.. asal ampang ke? dyla pon dekat ampang jugak.. @~@

    ReplyDelete
  3. waw waw best best. marilah share untuk raye ngehngehngeh. :D

    ReplyDelete
  4. time kasih dtg lawat kat sini..nak tgk blog korang pulak ye..korang byk BE da? ^^

    ReplyDelete
  5. Tahniah....moga bertambah2x rezeki mu dik:-)

    ReplyDelete
  6. sangat jeles
    sampai skrang lom pernah rasa BE tu ape

    ReplyDelete
  7. wah, seronok tgk ade BE kan...

    ReplyDelete
  8. baru tau campaigns ngan buffered earnings tu benda yang berbeza,, ape bezanya tu yang muja tak tau? memang muja kuno,, huhu,, tapi,, ape kelebihan be ni kak,, cer citer cer citer..

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page